1 Haziran 2015 Pazartesi

ARICILIKDA MAYIS AYINDAN GERİDE KALANLAR

                arıcılık yaptıgım yerdeki arazilerden resimler oldukca gezdim süper cicek durumu var
                     oldugum bölgede meşe ormanlığı cogunlukta balıysa harika tek kelimeyle süper.
                                             gelincikler cok güzeldi bakmaya doyamadım
                                                     bu yeşilliğin hastasıyım
                                             arılaradaki durumlara bakalım birazda
                                                          her cıta farklı arıdan
                                cogu kişi arıların cogalmamasından yada ölümlerden şikayetci
                                              bakarsan bal bakmazsan bu arı kaybolur :)
                                                ben bakmaya doyamıyorum sizi bilmem
                                 karniyolla kapatalım mayıs ayını inşaallah ballı fotolarınıda paylaşırız
bu ana arının fotolarını paylaşmıştım kimsede uyarmadı ana arının sağ arka bacağı yok diye biri farkeder mi dedim ama olmadı.:) hep ana arı neden uzun dendi her ama üzgünüm o artık yaşamıyor görevini kızı devraldı herkese bol bereketli bir sezon dileğiyle hoşcakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder